allt känns konstigt och allt gör bara ont..ensammen...

Hur jag än vride och vänder på tankar och allt så gör de bara ont.. när jag lägger mig så gråter jag.. visst jag kan leva vidare och kämpa på men de är ändå tomt.. och det e de som gör ont..
och att känna sig så dum och utnyttjad att inse att det bara va ytligt...

sitter här sj nu igen knapp nå vänner inga att umgås me... det e tomt.. vart tog alla samtal vägen vart tog alla saker jag gjorde me vänner.. allt vi hitta på... alla bara försvann på en dag...

jag kan le jag kan skratta och jag kan vara rolig.. jag lever fortfarande.. men allt känns bara tyngre nu när en stor bit av mig försvann... som sagt jag är lurad och det gör så ont att man e så dum att jag försatte mig sj i en sån situation igen att man gick på lögner.. de e ju som att bädda för att man vill bli sviken igen.. och jag e så spyless de..

En helg framför mig me ensamhet inga barn..barnledig helg ska ju betyda att man ska kunna göra nått kul att kunna leva lite extra och jag bara våndas för denna helg. inte ens jobbet har jag att fly till.
kan inte lägga mig att sova heller...kan inte sova..tankarna bara snurrar.. och att gråta sig till sömn varje kväll är inte kul...

jag kommer att gå vidare men blir svårt jag har en stor bit borta av mig sj .. och svårt kommer det att bli att lita p nån igen..

när ska det gå över.. när ska det ta slut.. när ska min lycka vända sig tillmitt håll... är så förbannat less och så förbannad på mig sj...ordagrannt så hatar jag mig sj och allt jag utsätter mig för bara för att få vara lite lycklig nån gång... kan inte annat än förstå varför jag är sj...

ne nu gå och gråta lite till innan man kanske somnar..

önska jag kunde vrida tiden tillbax...göra de ogjort...Allt...

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Anna panna...



Gör något bara för dig själv denna helg, gå ut, känn luften du andas.. Sätt dig ner någonstans på valfritt ställe och titta dig runtomkring.. Allting lever.. och så gör du..



Det här kommer att vända.. Det lovar jag dig..



Kram så länge

2009-09-25 @ 01:14:02
Postat av: Kattis

Tänker på dig stumpan! Önskar jag kunde komma ner till dig och hitta på roliga saker.

Kramar om!

2009-09-25 @ 07:59:50
URL: http://labradorliv.blogg.se/
Postat av: Malin

vet du vad!? allt kommer ordna sig till slut, det lovar jag!! se på mig, massa tragiska saker och massa misslyckade förhållanden bakom mig...det e bara 1 år sedan jag mådde som du....jag anklagade mig själv i allt å inget, speciellt när relationer tog slut och även för min systers självmord...när väl magnus insåg att han inte kunde leva utan mig och jag detsamma så knöts säcken ihop...de e ju bara ett år sen...

2009-09-25 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0