funderingarna bara ploppar upp hela tiden..

e vell bara för att man vill ha en andledning men de lär jag ju aldrig få heller... men men...

nu har vell funderingarna gått över till vad ska jag göra me mitt liv... hur ska jag göra för att gå framåt... ganska uppenbart att jag inte mår bra av att sitta här och inte känna nån lr ha nån att umgås me.. men vill inte bara fly och slita upp barnen hur som helt heller...

men ska i alla fall börja med körkortet nu..men svårt när ingen peppar en lr hjälper en när man behöver de.
motivationen...

har suttit hemma me dottern i dag...hon har feber och e på sin 5 dag...jobbigt för hon och blir jobbigt för mig oxå tycker så synd om hon...

hur ska man göra för att kunna börja leva igen..visst fuunkar jag vissa dagar men sen när man närmar sig kvällen och sitter här i sin ensamhet och så...då funderar man och funderar man..

tänk om man skulle flytta hem...både bra och dåligt...vet inte kanske skulle få jobb kanske inte.. visst jag skulle vara HEMMA men va e de för utbyte där...inte mycke.. visst jag skulel njuta av naturen men ..ja...då vill jag bo i hus och leva på landet.. inte i smeten... och samtidigt.. ja som sagt många funderingar och inga svar...urch...

men men...
bara kämpa sig vidare... har ju hela dystra hösten och vintern här nere på mig så... kanske man blitt klokare när våren och sommaren kommer....lr bara mer dassig och gammal och gaggig...

kanske förvinner i mitt eget damm här..haha..

och så en sak till...vete fen hur de blir me boendet men vill inte allt för mycke bli bostadslös...och de kan var nära ...urch...som sagt man blir less...när alla beskymmer bara ska hopa sig och aldrig bara vara över och löst..
hur mycke jag än hoppas och försöker verkar de inte finnas nån ände på all skit...

nu e de bloggat klart för i kväll...lite mer tv tittande sen lägga sig brevid en febrig liten tjej..huffa hoppas hon blir frisk snart lider så mycke när dom ska måsta vara sjuk...

vill få tillbax min ANNA gnista!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0