jaha...

ja ...jag lever men ja...e ganska tom ändå...
vet inte riktigt känns lite konstigt att skriva massor här och så tror säker alla att man e ett nervvrak..men icke..
e bara sårad krossad igen...
önska jag kunde göra nått åt de men e vell meningen me mitt liv..
ändå så kan jag le och ändå så får jag dagarna att gå..det e när jag sitter hemma sj på kvällen lr på bussen lr nått annat tillfälle då det ges tid åt tankarna jag mår skit...funderar mycke på min framtid och hur allt ska bli och sluta men verkar aldrig komma fram till nått vettigt... e vell bara fakta man får ta en dag i taget och se vad som händer.

nog om de...

va och kollade upp detta me körkortet... vart ska jag få pengarna ifrån..
vill så gärna just nu ta detta och fixa de en gång för alla men då kommer man ju till de.. jag har en hyra som slukar de mesta pengar jag får in så har helt enkelt inte råd...
och visst sparar gör jag men de e inte mycke..kommer ta mig år innan jag ens kommer i närheten av vad detta kort kommer kosta...
och har ju inte direkt nå päron att be om hjälp lr nå polare som kan ställa upp... det som e svårt...
med körkort har jag möjlighet att ta jobb utanför här och andra sorts jobb som åtminstonde kan leda till fast anställning men ja...

bara fortsätta kämpa men kändes som nuuet va ett bra tillfälle att bara gå ner sig i studier..
men men..nu e de en halv timma innan jag går på natten och ska jobba så  sov gott alla som läser...

skriver mer sen men mår i alla fall bättre än sist..tar mig sakta uppåt...men saknaden e fortfarande stor...
over and out..:)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du är underbar min vän! JAG tror på dig och att du kommer få ditt liv precis som du drömmer om. Och när vi sitter där på vår ålders höst kommer vi kunna gagga oss fram till varför det egentligen blev som det blev!

Underbara Anna, kramar i massor till dig och barna!

2009-09-21 @ 22:14:05
URL: http://labradorliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0