jahaaaap...

ja en nu dag...denna dag är bättreän dom andra.. :)  håller på att göra mig vacker och fin..och tänker gå ut me huvve högt och bara vara vacker och fin...
tänker ha kul och må bra... jag mår bra och jag håller högt... men visst de gör ont till och från men man går vidare här i livet....e vell de livet ska vara massa motgångar så man kan uppskatta alla små goda saker..

jag har massa saker att se glädje i.. mina helt fantastiska underbara barn som jag gör allt för och älskar mest i hela världen...

sen mina underbara vänner ni som finns när man behöver er...inga nämda och inga glömda  men älskar er me mest...
barnen har en helt underbar gudmor du är underbar och kommer alltid älska dig mest och högst...

som sagt...jag tar mig uppåt...sakta men säkert...
 och i kväll ska jag rocka loss helt kan ni ge er på...kanske kanske kommer lite roliga bilder...haha...

se ya...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir Anna, när jag läser detta!!!

2009-09-26 @ 07:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0