så konstigt..

kan inte förstå...personen jag älskade försvann på en dag..
hur kan man gå från go och varm och bry sig och vara underbar i alla sätt till att bara försvinna..inte höra av sig lr nått...att vara helt känslokall och känslolös...
det gör ont att tänka och fundera för jag förstår inte.
antingen har han hittat nån annan lr så har han aldrig kännt lr vart ärlig över de han sagt till mig och gjort... käner mig så blåst och lurad och dum..varför gick jag på de..

känslan inom mig växer allt starkare och känner mig mer och mer övertygad om att det är nån annan han hittade nån annan..men varför inte vara ärlig över det då så jag sj kan få ett avslut på de..
så jag kan få hata han i ställer för älska.. så jag kan få vara sårad på ett annat sätt än detta..
sen kan det var så att jag bara tänker konstigt..men vad ska man tro inte hört ett ljud påhela veckan och fattar fortfarande inget..

de ända jag vet att det gör fruktandsvärt ont och önskar ingen detta lidande...
och tar mig inte mod att ringa heller till han ..känner mig livrädd över de och ja helt enkelt feg...kanske gör fel men låter han vara ifre i ställe...
blää för mitt liv i alla fall...önska jag oxå kunde stänga av mina känslor bara så där...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ta nu och ring honom och ställ honom mot väggen! Girlpower tjejen, han måste förklara sig! Det KAN ju finnas en vettig förklaring dessutom. Kram!

2009-09-18 @ 20:43:20
Postat av: Kattis

Den här killen har antagligen hittat någon ny eller så vart han bara "kall i arslet" och vilket som så är han INTE mogen nog för att leva ett liv med världens underbaraste Anna!!! Så skit i honom, han är inte värd en sekund till! Se framåt och lev livet för faan inte livet lever fan med dig!! :P

pussar och kramar

2009-09-21 @ 22:17:29
URL: http://labradorliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0