tankar...

så himla jobbigt me dessa tankar....vakna slog upp ögonen och bara massa tankar...kunde inte ens forstätta sova... tankarna fårmig tilloch me att få en konstig otäck känsla i magen....gillar verkligen inte detta..
besvikelsen chocken ensamheten allt...när ska de gå över....och
känns verkligen inte som jag har värst många vänner ändå....värsta e ju att man inte har nån att umgås me... som sagt bara sätta sig på stan och ta en kaffe...

men men..
i dag blir de storröj här hema och sen på stan i regnet..möte... massa mera skit...som sagt det tar inte slut.
har fortfarande inte hört nå av han så kan ju inte räkna me de heller...

urch känns till och me jobbigt att fundera ut va man ska hitta på för mat till barnen i kväll...

lider verkligen me mig sj ..vill ju inte må lr vara så här de e ju inte jag...
men e vell så här man ska må ett tag nu...

men men,.
kramar...

Kommentarer
Postat av: Kattis

2009-09-22 @ 10:22:22
Postat av: Kattis

du har ju mig iaf....fast hemskt långt bort ändå! :(

2009-09-22 @ 10:23:23
URL: http://labradorliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Vet du vad?! Jag är ju hemma lite då å då...som tex på tors em å fre, om du vill ta en fika eller nåt?!

2009-09-22 @ 13:48:28
Postat av: Hemlig

Du.. Det kommer att ordna sig.

Dom brukar ju säga efter regn kommer solsken, någon gång måste det vända :)



Kram så länge

2009-09-24 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0